תפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כיצד ומה לאכול במקום חלב ומוצריו וסויה ? איך אני יכולה לבנות תפריט כדי לספק סידן ואת כל הסיבים התזונתיים וויטמינים ללא הסויה. .
שלום סידן נמצא גם בסרדינים, שומשום מלא, חסה, כרוב, ברוקולי, קטניות, פירות יבשיים ואגוזים. מזונות העשירים בסיביים תזונתיים: ירקות, פירות, דגנים מלאים וקטניות. ממליצה להתייעץ עם רופא המשפחה לגבי תוסף סידן. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי