שאלה בנושא המים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום ..... יש לי שאלה האם ברגע ששותים כל יום 2ליטר מים אפשר להרזות מזה אני 164 ושוקלת 75 ק"ג חברה שלי פשוט הלכה לאיזה "מומחה " ואמר לה שאם כל יום היא תשתה 2 ליטר מים היא תרזה כל יום 1 ק"ג האם זה נכון ?
שלום גלית חשיבות המים לחיים ולבריאות היא אדירה : מים מגינים, מנקים, שומרים על טמפרטורת גוף קבועה ועוד... לשומרים על הגזרה המים מגבירים את תחושת השובע ומסייעים בסילוק תוצרי הפסולת מהגוף, בזמן תהליך הדיאטה. שתיית 2 ליטר מים ללא שינוי ההוצאות האנרגטיות היומיות אינה יכולה להוביל לירידה במשקל, כיוון שתהליך הרזיה מחייב מצב בו מכניסים לגוף פחות קלוריות ממה שמוציאים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי