למה אני לא יורדת במשקל?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/09/2008 | 19:26 | מאת: estar
שלום רב אני בת 37 שוקלת 45 ק"ג הגובה שלי הוא 142 אני לא אכלנית גדולה בכלל ויש ימים שאני בכלל לא אוכלת ובכל זאת יש לי בטן ואני לא יורדת במשקל אפילו חצי ק"ג אני משתדלת לעשות הליכה אבל במצבי הדכאוני אינני מתמידה וזה לפי החשק .אני רוצה להגיע למשקל 40 ק"ג ולהוריד את הבטן חוסר התאבון לא קשור לדכאון ככה תמיד הייתי אתן לך דוגמא אתמול כל היום החזקתי את עצמי על חצי קוראסון ונקטרינה אחת באמצע הלילה הרגשתי נורא מתוך שינה יכול להיות שרמת הסוכר ירדה שתיתי כוס תה קצת מתוק וחזרתי לישון יש ימים שאני על עוגיות ונס קפה אני מעדיפה עוגה או עוגיות על ארוחת מלכים אני לא אוהבת ירקות וכמעט ולא נוגעת בבשר בכל זאת איך אוכל לרדת במשקל ולמה אני בכלל לא יורדת עם כל כך מעט אוכל???
05/09/2008 | 21:13 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית עלי לציין שמשקלך תקין ואינך צריכה לרדת במשקל. לפי מה שאת מתארת הינך צורכת מעט מדי קלוריות ביום!!! למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה ויעילה. כשאנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגטית היומית שבסופו של דבר עלול להוביל להשמנה. ממליצה לפנות לדיאטנית קלינית לקבלת דיאטה מאוזנת ולשלב פע"ג כאורח חיים בריא יותר. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי