דחוף דחוף דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/09/2008 | 17:20 | מאת: אני
גילי 16 גובה 161 ומקשקל 68. עכשיו מתחילה תקופת בית הספר ואני לומדת עד השעה חמש. הייתי רוצה לדעת מה את ממליצה לאכול בממהלך היום בבית ספר כי את הפחממות שבדרך כלל אוכלים בצהרים אני אצטרך לאכול בערב? וגם רציתי לדעת כמה מכיל התפריט הבא: בוקר: נס + מעדן 0% + פרוסת לחם אחת מלחם שעור מקמח מלא + כף קוטג'/גבינה צפתית-( 2פרוסות) / גבינה עם זיתים. צהרים: כוס אורז + 2 נקניקיות. ביניים: כוס אבטיח / פרי אחר. ערב: כף קוטג'/גבינה עם זיתים + פרוסת לחם אחת מלחם שעור מקמח מלא + סלט ירקות.
05/09/2008 | 21:01 | מאת: עדי מילר
שלום התפריט מכיל כ- 800- 900 קק"ל - מעט מדי קלוריות!!! למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. אני ממליצה לפנות לרופא משפחה לצורך הפנייה לדיאטנית קלינית לקבלת הדרכה וייעוץ כיצד לאכול נכון ומאוזן במהלך יום לימודים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי