צריכה עזרה דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 16 גובהי הוא 161 ומשקלי 68 . אני צריכה דחוף תפריט מאוזן ויעיל שלא ישאיר אותי רעבה וגם פעילות ספורטיבית שכשאני ירזה לא ישאר לי את העור רופף כמו אצל הרבה אנשים שראיתי. הרכבתי תפריט ואני רוצה לדעת כמה קלוריות הוא כולל,כמה הפעילות הספורטיבית שורפת ואם הוא אכן נכון: בבוקר: נס + מעדן 0% שומן עם חתיכות פירות. בית ספר: לחם רגיל לא קל עם ממרח (טונה/גבינה/חביתה/חומוס) וירקות חתוכים. צהרים: כוס אורז וחזה עוף עם סלט ירקות. ביניים: פרי ערב: שתי פרוסות לחם רגיל לא קל וממרח (2 כפות קוטג'/גבינה לבנה/ריבה ביתית) ובערך כ2 ליטר מים ביום. הפעילות שבתפריט: הליכה בינונית לבית הספר בבוקר חצי שעה הלוך ובצהרים חצי שעה חזור. והליכה בערב כ 45 דק' עד שעה. מה הירידה הסבירה שארד כשאשר אבצע תפריט זה? אשמח אם תעני לי ישירות לאימייל המצורף [email protected]
שלום התפריט מכיל מעט מדי קלוריות (כ-1000 קק"ל) !!! ולמעשה אכילה של מעט מדי קלוריות לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. בנוסף, עקב גילך הצעיר אכילה לפי תפריט זה עלולה לפגוע בפוטנציאל הגדילה שלך. ממליצה לפנות לרופא המשפחה ולקבל הפניה לדיאטנית קלינית אשר תדריך ותלווה אותך בתהליך הירידה במשקל ע"י תפריט מאוזן יותר בשילוב עם פע"ג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי