עזרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/08/2008 | 17:14 | מאת: חסוי
אני בת 14 שוקלת 64 וחצי אני הגובה שלי הוא 1.72 אני מרגישה שמנה אני רוצהל רדת במישקל עם אני ירד ל60 זה בסדר
31/08/2008 | 22:30 | מאת: עדי מילר
שלום משקלך תקין!!! אין צורך לרדת במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי