שעועית ירוקה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות בשעועית ירוקה+הגרעינים הלבנים האלה שיש בתוכה? תודה(:
שלום רוני שעועית ירוקה מכילה כ- 16 קק"ל ל- 1/2 כוס (כולל הגרעינים בתוכה). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
האם מדובר בשעועית הירוקה הארוכה? האם מדובר על כוס חד פעמית או על ספל? אם ספל האם בספל מלא בשעועית יש 22 קק"ל? כלומר אפשר לאכול אותה כמעט ללא הגבלה? מה יתרונותיה ומה החסרונות? תודה!