כמה קלורית בתפריט הזה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/08/2008 | 17:20 | מאת: אוראל
מיעוד לדיאטת השמנה וכמה זמן יקח לי לעלות 4 קילו בהתאם לתפריט בהתחשב בכך שחילוף החומרים שלי הוא 1980 קלוריות ואני אדם פעם (נמצאת בקורס בצבא ופעילה מחוץ לקורס גם כן). הערה התפריט מותאם למסגרת הקרוס בוקר: 4 כפות גבינה לבנה 5 אחוז 2 פרוסות לחם מלאה(עם אפשרות ל3 פרוסות) ביצה (קשה או חביתה) שוקו או מעדן 3 אחוז קצת ירקות(2-3) בייניים חטיף בשווי 200 קלוריות או 2 פרוסות לחם צהריים מנת בשר/עוף/דג מנת פחמימה בשווי חצי צלחת. ביניים חטיף בשווי 200 קלוריות ערב 2 פרוסות לחם 3 כפות גבינה מעדן קצת ירקות (2-3) ארוחת לילה חטיף בשווי 200 קלוריות.
30/08/2008 | 18:12 | מאת: עדי מילר
שלום אוראל כדי לעלות חצי קילו בשבוע יש להוסיף לתפריט השבועי כ- 3500 קק"ל. התפריט שאת מתארת מכיל כ- 1700-1850 קק"ל. במידה ואת מתקשה לעלות במשקל את יכולה לנסות להוסיף לתפריט מזונות עתירי קלוריות אך בריאים כמו לדוגמא: אגוזים, חלבה, שמן זית, פירות יבשים וכו'... בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
30/08/2008 | 20:38 | מאת: תודה
למרות שהתפריט נבנה ע"י דיאטן אני חושבת שאולי זה תפריט השמנה איטי שיהוו בסיס לשמירה שלי. תודה רבה על התשובה :-)