איך אפשר לעשות דיאדה שאנשים מגרים אותך
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/08/2008 | 16:44 | מאת: חסוי
איך אפשר לעשות דיאטה אם יש לך אחים ואחיות קטנים והם אוכלים את הדברים הטובים וזה למשל פיתיון שדיי נימאס לך ואת הולכת לאכול את היצרר הרע שיוסיף שומנים מישהו יכול לעזורר לי מה לעשותתת בבקשה עוד מעט ישש לי בת מצווה ואני רוצה להיות יפה וחתובהה תודדה לכל מי שיעזורר לי בבקשה תעזרו ל לפיתרוןןן 3> L:
28/08/2008 | 17:05 | מאת: חטוןט
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
30/08/2008 | 19:10 | מאת: עדי מילר
שלום עקב גילך הצעיר אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית. בכל מקרה לא צריך להימנע לגמרי מ"דברים טובים" שעושים דיאטה אפשר בהחלט לאכול גם מהם לעיתים במידה!!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי