האם התפריט מגיע ל1500 קל' וכמה הוא מכיל ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/08/2008 | 16:38 | מאת: דחוף
בבוקר:יוגרט 1 וחצי אחוז(110 קל') +תפוח בינים:שתתי פרוסות לחם קל + פרוסת גבינה צהובה שמכילה(51 קלוריות) ארוחת צהורים:4 פרוסות לחם קל+כפית שמן+שלוש ירקות+גבינה צהובה 5 אחוז+ביצה בינים:פרי(תפוח) ארוחת ערב:כוס פחממות(אורז),כוס גרגרי חומוס,150-200 גרם חזה עוף ללא שמן!! ארוחת לילה:יוגרט 1 וחצי אחוז+ירק לפני שינה:שתי פרוסות לחם קל+כפית דבש+כפית טחינה
30/08/2008 | 19:20 | מאת: עדי מילר
שלום התפריט מכיל כ- 1500 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי