אני חייב עזרה בדיאטה שמישו יכנס ויעזור לי איזשהו מ
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מקודם שאלתי אם אפשר לרדת בקילו בשבוע ואמרו לי שכן אז אני שואל האם עלי ליהיות במאזן שלילי זאת אומרת אם אני אוכל כ1200 קלוריות ביום אני שוקל 78 מטר 75 אז האם אני צריך להוריד ביום לפחות 2000 קלוריות ביום כדי לכסות את מה שאכלתי{1200} קלוריות פלוס אני מוריד שמונה מאות כן? ככה זה הולך ? אם לא אז איך?<
שלום אכן כדי לרדת במשקל יש להיות במאזן שלילי אך אין צורך לעשות חישובים מדויקיים. עליך לאכול כ- 1500 קק"ל (נשים כ-1200 קק"ל) ולהקפיד לבצע פע"ג לפחות 4 פעמים בשבוע. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי