השמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2008 | 23:17 | מאת: נערה שמנה
אני בת 14.5 ואני שוקלת למעלה מ-100 קילו אבל למזלי אני בגובה 1.73 אני רוצה לעשות דיאטה אבל אני מתקשה
28/08/2008 | 16:51 | מאת: מריןןן
שמעי אני מייעצת לך לעשות המון הליכות לאכול נכון לא לאכול את היצרר הרע שזה החטיפים לאכול בוקרר צוהויים וערב כמו שצריך ובן לבין לאכןול ירקות ופירותת מקווה שעזרתי לך והדרכתי אותך נכוןןן ותמיד תשמרי על גופךךך L: :3
30/08/2008 | 21:25 | מאת: עדי מילר
שלום עקב גילך הצעיר והעובדה שאת נמצאתת עדיין בשלבי גדילה אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית שתדריך ותלווה אותך באופן אישי בתהליך הירידה במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי