האם שווארמה ופרגית זה אותו דבר?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2008 | 22:27 | מאת: מית
עם לא מה יותר מומלץ[מופחת שומן]?
30/08/2008 | 21:23 | מאת: עדי מילר
שלום שוארמה זה הודו ופרגית זה עוף. שוארמה דלה יותר בשומן ועשירה יותר בברזל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי