שלום
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום יש לי בעיה גדולה אני שמנה ולא יודעת מה אעסה הגובה הוא 150 משקל 70 תודה
תעשי דיאטה.... שינוי הרגלי אכילה ואורח חיים. אי אפשר לבלוס ולהיות רזים....
שלום כדי שאוכל לעזור לך עלי לדעת בת כמה את... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי