שלום
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום יש לי בעיה גדולה אני שמנה ולא יודעת מה אעסה הגובה הוא 150 משק%
שלום כדי שאוכל לעזור לך אני צריכה שתפרטי קצת יותר לגבי גיל, גובה ומשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי