שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2008 | 17:26 | מאת: .....
אני עושה דיאטה.. עכשיו אין באפשרותי לעשות ספורט. אני בת 16 ה-BMI הוא 30.2 (שמנה) אז כמה קלוריות אני צריכה לאכול ללא ספורט??
30/08/2008 | 20:59 | מאת: עדי מילר
שלום עקב גילך הצעיר והעובדה שאת נמצאתת עדיין בשלבי גדילה אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית שתדריך ותלווה אותך באופן אישי. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי