שאלהה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/08/2008 | 23:52 | מאת: שאלהה
נכון שיורדים מהר זה יכול לפגוע ברקמות שריר.. מה זאת אומרת, מה קורה כאשר רקמות שריר נפגעות?
27/08/2008 | 09:17 | מאת: עדי מילר
שלום פגיעה ברקמת שריר משמעותה ירידה ברקמת שריר הוגורמת לירידה בהוצאה האנרגטית היומית, מה שמוביל בהמשך לקושי לרדת במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי