כמה חלבונים??
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני משתתפת בסדנת תזונה נכונה ולמדנו לאכול חלבונים כ-1.2 ממשקל הגוף. משקלי 70 ק'ג. האם יש הגיון בלאכול טונה שלמה ליום. 2 קוטג' ליום.. 2 ביצים וכו'.. רק כדי לאכול כל כך הרבה חלבונים?? זה נראה לי המון אוכל...אני לא רגילה לכל כך הרבה... או שעדיף לחזור לשיטה הישנה שלי- של פרוסה עם חצי קוטג' וחצי טונה... בלבד
שלום ההמלצה לצריכת חלבון למבוגרים בריאים עפ"י ה- RDA הינה 0.8/ק"ג/יום אך כיום בחברת השפע רוב האנשים הבריאים צורכים יותר מההמלצה (כ-1-1.2/ק"ג/יום) ואין בכך כל נזק. אין צורך להגדיל את כמויות המזון כדי להגיע לכמות החלבון הרצויה אלה יש לבחור במזונות העשירים יותר בחלבון כגון: חזה עוף (כ-25 גר' חלבון), 4 פרוסות פסטרמה (כ-25 גר' חלבון), 100 גר' טונה (כ-25 גר' חלבון), 1.5 פרוסות גבינה צהובה לייט (כ-12 גר' חלבון) וכו'... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי