אני אוהבת מילקשייק
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בדיאטה ורוצה לרדת כ-15 ק'ג ,אני אוכלת כ-1200 קלוריות ביום ולפעמים בא לי מילקשייק-כשאני מחוץ לבית ואין לי זמן לארוחה מסודרת, המילקשייק בחנויות הוא בכוס גדולה,כמה קלוריות יש בו? האם מבחינת ירידה במשקל(לא מבחינה בריאותית) הקלוריות שוות למאכלים אחרים שאני בד'כ אוכלת כמו,ביצה טונה וכ'ו? כלומר,אם נניח יש במילקשייק 600 ק' ואני אוכלת 2 ביום -וכלום לא יותר-האם ארד במשקל? אני לא מתייחסת מהבחינה הבריאותית רק לירידה במשקל.
שלום ספיר כוס מיילקשייק מכילה כ- 350-450 תלוי כמובן בגודל ובתכולת המרכיבים. הקלוריות אכן שוות אך חשוב לדעת שלא רק לקלוריות יש משמעות על הירידה במשקל אלא גם על תכולת המזון, הרגלי האכילה וכו'... לדוגמא: מחקרים מראים שאנשים שאוכלים ארוחות תכופות וקטנות (כל 3 שעות) אוגרים יחסית פחות שומן מאלו האוכלים ארוחה אחת או שתי ארוחות גדולות ביום. וכמובן שקיים גם הנזק הבריאותי!!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי