אוףף !!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/08/2008 | 18:30 | מאת: מאי
היי אני בת 13 עוד חצי חודש ונרשמתי לדבר הזה של האונליין?.של דוקטור שלמה לוי אמרו שישלחו לי אימל אבל לא שלחו לי כלום כבר חודש ואני חייבת להרזות ! הגובה שלי הוא 1.50 והמשקל בערך 44 קילו ואני חייבת להוריד לפחות 4 קילו כולם צוחקים עלי שאני שמנה בבקשה תעזרו לי
לקריאה נוספת והעמקה
25/08/2008 | 23:40 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום מאי: ההרשמה למערכת דיאטה אונליין של שיטת ד"ר לוי מוגבלת מגיל 15 ומעלה וגם אז עד גיל 18 נדרשת הסכמת ההורים. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי