....
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/08/2008 | 16:37 | מאת: שאלה קטנה
למה המים חיונים מאוד לדיאטה?
26/08/2008 | 00:07 | מאת: עדי מילר
שלום המים חיוניים לכל התהליכים בגופנו. בתהליך של דיאטה המים מגבירים את תחושת השובע ומסייעים בסילוק תוצרי הפסולת מהגוף. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי