מרק כרוב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, שמעתי שיש מרק כרוב שאוכלים במשך שבוע ומרזים יפה, אני צריכה את המתכון תודה
שלום לך: , פשוט להרתיח אותו במים, את יכולה לטחון את הכרוב לאחר שהוא מבושל ולהוסיף תבלינים לטעמך. דעי שמדובר בדיאטה מאוד לא בריאה ולא מאוזנת , ברור שתרדי מהר במשקל מכיוון שההכנסה הקלוריות היומית תהיה נמוכה מההוצאה אך מבחינה תזונתית לא יהיה איזון של כל מרכיבי המזון שגופך צריך ביום. הדיאטה המועדפת לצורך ירידה במשקל הינה הדיאטה המאוזנת, בשילובפעילות גופנית, את מוזמנת להירשם למערכת הדיאטה און ליין שלנו,השירות ניתן חינם בשלב זה, דיאטנית שלנו תתאים לך תפריט אשר בעזרתו תוכלי לרדת במשקל בצורה בריאה. בהצלחה ד"ר סילבינה מצקין לוי
לד"ר סילביה תודה רבה שענית לי אני יודעת הכל על הדיאטה הזאת יש לה גם שילוב של עוד דברים כמו ביום הראשון אפשר פרות ביום השני ירקות כל יש משהו נוסף אחר בכל מקרה אני ארשם לדיאטה און ליין