לא יורדת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 40 מתעמלת כ-3 פעמים בשבוע אוכלת מסודר ומבוקר פחות או יותר כחצי שנה אבל לא יורדת במשקל (62) מה הקושי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל לאי ירידה במשקל יש סיבות רבות ומגוונות החל מבעיה הורמונלית (לדוגמא בעיה בבלוטת התריס), צבירת נוזלים, חלוקה לא נכונה של הארוחות במהלך היום, התיעלות הגוף, צריכה קלורית נמוכה מדי (פחות מ-1200 קק"ל) וכו'... ממליצה לפנות לבירור רפואי ולקבלת ייעוץ והדרכה מדיאטנית קלינית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי