ד"ר סילבינה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/08/2008 | 16:22 | מאת: yafa
את כותבת שיש במרפאתך כדורים שאתם משתמשים...(רוקקטיל אקומפליה וקסניקל) יש אפשרות להשיג בקופת חולים או אולי מקום אחר
לקריאה נוספת והעמקה
25/08/2008 | 23:29 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
ודאי, אלו תרופות מרשם וניתן לקבלן דרך רופא המשפחה. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי