להנהלת הפורום!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/08/2008 | 02:16 | מאת: חסוי
שלום! בתאריך 19/08 שלחתי הודעה שהנושא היה שאלה ולא נעניתי אשמח שתשיבו לי אני פשוט לא מבינה למה אתם מדלגים מה אם זה שאלה קצת ארוכה בשביל זה אתם לא עונים אשמח שתענו ותשתדלו לא לדלג תודה!
24/08/2008 | 08:51 | מאת: עדי מילר
שלום סליחה על העיכוב... עניתי על שאלתך מ- 19.8 בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי