קונפלרס רגיל של תלמה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות בערך יש בשתי קערות ליוותן של קורנפלקס רגיל של תלמה(לא מצופה סוכר) ?
היי אור קשה לי לתת הערכה קלורית מדויקת כיוון שישנם גדלים שונים של קערות.... אני מציע לך לבדוק כמה כוסות פלסטיק של קורנפלקס נכנסות בקערה אחת וכך לחשב. כוס (פלסטיק ) של קורנפלקס מכילה כ- 25 גר' ושווה כ- 90 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי