מספר שאלות:]
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכם, ישלי מס' שאלות. 1-עשיתי דיאטה מאט חריפה היתי אומרת והשלתי מס' רב של קילוגרמים.. בזמן האחרון אני שמה לב שצבע גופי ניהיה צהבהב במיוחד ביידים ובכפות הידיים, האם הסיבה לזה יכולה להיות משו הקשור בתזונה?עם כן אשמח עם תפרטו למה זה קורה.. 2-אם שישי-שבת אני לא בביתי ואני חורגת מהתפריט שלי בכ500-700 קלוריות בערך במשך פעמים יום אחרי יום באותו שבוע[למרות שזה די חד פעמי אני משתדלת לשמור] האם זה יכול להשפיע לי על המשקל?, האם כדי לקזז במשך השבוע או להמשיך לאכול אותו דבר בדיוק וזה כבר יסתדר?3- כמה קלוריות בערך ב2 שיפודים[עשויים מפרגיות]?
למה לא עונים?
שלום גבריאלה וסליחה על העיכוב 1. אכילה מרובה של פירות וירקות העשירים בבטא קרוטן (כמו גזר, משמש, דלעת וכ'...) עלולה להוביל לכפות ידיים ורגליים בגוון צהבהב. אך אני ממליצה לפנות לרופא משפחה לבירור יותר מעמיק. 2. כדי לעלות 1/2 ק"ג בשבוע יש לצרוך תוספת של 3500 קק"ל במהלך השבוע, כך שחריגה של כ- 1000 קק"ל צריכה להתאזן במהלך השבוע ולא להוביל להשמנה. 3. שני שיפודי פרגיות מכילים כ- 250 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי