שאלה קטנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/08/2008 | 13:08 | מאת: לימור
רציתי לדעת כמה קלוריות יש בכוס שוקו שמורכבת מכפית גדושה של שוקו 3/4 מים ו 1/4 חלב? והאם זה בריא לשתות מרק המורכב ממים חמים וכפית גדושה של מרק עוף בטעם עוף?
23/08/2008 | 22:22 | מאת: עדי מילר
היי לימור כפית גדושה של שוקולית מכילה כ- 40 קק"ל ו1/4 כוס חלב כ- 30 קק"ל, סה"כ כ- 70 קק"ל לכוס. אבקות מרק עתירות בחומרים משמרים, מלחים, סוכרים ושמנים צמחיים ולכן לא מומלץ להרבות בשימושם. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי