אני מהשאלהה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם זה יכול לקרות גם בגלל שהייתה ירידה בעבר?. ואם זה בלוטות התריס האם יש לזה פתרון? ואם יש מה צריך לעשות
לקריאה נוספת והעמקה
שלום זה יכול להיות קשור לדיאטות בעבר... ככלל ככול שעושים יותר דיאטות הגוף מתיעל ולכן יותר קשה לרדת במשקל. ניתן לאזן בעיות בבלוטת התריס ע"י טיפול תרופתי. ממליצה לפנות לרופא משפחה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי