שאלהה ולמה לא עוניםםם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/08/2008 | 21:43 | מאת: ?
אני כבר מזה חודש עושה דיאטה ממש דלת קלוריות.. זאת אומרת כ- ארוחה אחת ביום, אך בכל החודש לא ירדתי אפילו לא קילו אחד... אני גם לא עושה ספורט מדוע?
21/08/2008 | 22:13 | מאת: עדי מילר
שלום סליחה על העיכוב... עניתי לשאלתך בקובץ הראשון ששלחת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי