האם כוס חד פעמית.........
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/08/2008 | 09:53 | מאת: נתי31
האם כוס חד פעמית שמכילה 180 סמ''ק שווה ל30 גרם דגני בוקר?[פייבר וואן] ועם לא, כמה היא מכילה?
21/08/2008 | 12:26 | מאת: עדי מילר
היי נתי בדר"כ כוס פלסטיק שווה ל- 30 גר' דגני בוקר (כולל פיבר 1), אך חשוב לשים לב שישנם דגני בוקר "כבדים" יותר כמו למשל פיטנאס ולכן 30 גר' שווים ל-3/4 כוס פלסטיק. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי