מישהו יכול לעזור לי יש לי "ציצים" ואני לא יודע איך
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בבקשה זה חשוב לי צוחקים עלי
שלום מה השאלה??? בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
שלום לך : בן כמה אתה? הגדלה של השדיים היא תופעה מאוד נפוצה באנשים עם משקל עודף. אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה/ילדים לבירור.. ד"ר סילבינה מצקין לוי