ומה ההבדל הקלורי בין...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האייסקפה הגדול לבין מילקשייק קפוצ'ינו?
היי איילה שוב תלוי ממה מורכב... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
האייסקפה הגדול לבין מילקשייק קפוצ'ינו?