שאלה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/08/2008 | 23:01 | מאת: ?
אני כבר מזה חודש עושה דיאטה ממש דלת קלוריות.. זאת אומרת כ- ארוחה אחת ביום, אך בכל החודש לא ירדתי אפילו לא קילו אחד... אני גם לא עושה ספורט מדוע?
21/08/2008 | 22:12 | מאת: עדי מילר
שלום לעיתים דיאטה מאוד דלת קלוריות ללא פיזור הארוחות ע"פ היום גורמת לגוף להיכנס למצב של סטרס ועקב כך לא רואים ירידה במשקל. מעבר לכך יכולה להיות בעיה בריאותית (לדוגמא- תת פעילות של בלוטת התריס) שמונעת ירידה במשקל. ממליצה לפנות לרופא משפחה ולדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ והדרכה כיצד לאכול נכון ולרדת במשקל (אין שום סיבה לאכול רק ארוחה אחת ביום שעושים דיאטה!!!). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי