שאלה לנעמה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/08/2008 | 22:32 | מאת: לילי
האם שמשלשלים (כתוצאה מקילקול קיבה או אכילת משהו מקולקל) שהגוף נמצא בגרעון קלורי? הכוונה האם כול הויטמינים והקלוריות לא נספגים בגוף? ולכן צריך להשלים מבחינת קלוריות? תודה מראש
21/08/2008 | 21:02 | מאת: עדי מילר
היי לילי ברוב המוחלט של המקרים השלשול חולף תוך מס' ימים ולכן אין צורך בהשלמה קלורית. כן חשוב להקפיד על שתייה מרובה על מנת להחזיר את הנוזלים שאובדים. במקרים חריפים מומלץ להשתמש בתמיסת נוזלים ומלחים (ניתן לקנות בבית מרקחת/ סופר פארם). בנוסף מומלץ לאכול אורז, גזר מבושל, תפו"א, צנימים בננה ומרק עוף, ולהימנע ממוצרי חלב (מלבד יוגורט ביו), מזונות חריפים ומזון שומני. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינת בשיטת ד"ר לוי