למה עדיין לא עונים לי???
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/08/2008 | 16:43 | מאת: אורי
שלום. ביקשתם ממני שאני יביא לכם את הקוד משתמש שלי כדי שתעדכנו אצלי את התפריט. איך אני יודע איפה נמצא הקוד משתמש. לא קיבלתי שום קוד ואני כבר 4 שבועות עם אותו תפריט... ושאלתי גם איך מעדכנים אותכם עד להוציא לי דגים מהתפריט. מחכה לתשובה, תודה.
21/08/2008 | 23:15 | מאת: ד"ר שלמה לוי
אורי שלום. הכנס עם הקוד שלךלדיאטה און ליין. יש לך לשונית שנקראת פורום. שאל את הדיאטנית כל שאלה כולל גוון התפריט ותקבל מענה אישי לכול שאלה. במידה וישנה בעיה ואתה לא מקבל את המענה לו אתה מצפה מסיבה כל שהיא אנא צור עימי קשר למרפאה 036764880 בברכה ד"ר לוי