רעב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/08/2008 | 17:54 | מאת: רבקה
אל ד''ר לוי שלמה שלום רב!!!! אני בת 59 משקלי 55 הגובה שלי הוא 1.50 .אני שומרת על משקלי זה בזכות הפעילות הגופנית שאני עושה כל יום ,כל יום אני שוחה 55 דקות , ועושה הליכה שעה וחצי , א- לשמור על משקלי ב-יש לי בריחת סידן . הבעיה שלי שאני כל הזמן רעבה לא משנה מה שאני אוכלת בארוחה . המבנה של הגוף שלי שונה בפנים ובחזה אני רזה . כל השומן שלי הוא בבטן ובמותנים.אסור לי לעלות במשקל .מודה לך מאוד אם תוכל לעזור לי איך להתגבר עם הרעב.
לקריאה נוספת והעמקה
20/08/2008 | 22:20 | מאת: נעמה רון
שלום רבקה ראשית אני חייבת לציין שמשקלך תקין. אני ממליצה לרשום במשך שבוע שלם מה את אוכלת (כולל ביסים שנאכלים על הדרך בעמידה, חטיפים, שאריות מהצלחת וכו') ולפנות לדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ והדרכה. יכול להיות שהארוחות שלך קטנות מדי, לא מכילות את כל אבות המזון, מכילות בעיקר מזונות שמתעכלים מהר וכו'... ולכן שווה לבדוק זאת. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי