בעיההה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/08/2008 | 06:56 | מאת: ..
היי אני בת 16 הגובה שלי בין 66 ל 67 המשקל בין 53 וחצי ל54 הבעיה שלי שאני כל הזמן אוכלת פשוט בלי סוף וזה מתחיל לעצבן אותי כי אני לא רוצה להיות בסוף שמנה אני רוצה לרדת ל50 וממש לא נראה שיש סיכוי במצב הזהה מה אני יוכולה לעשות כדי לאכול פחות ולרדת במשקל?.
לקריאה נוספת והעמקה
20/08/2008 | 11:28 | מאת: נעמה רון
שלום אינך צריכה לרדת במשקל!!! אני ממליצה לפנות לדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ והדרכה כיצד לאכול מאוזן ולקבל כלים לשליטה מול האוכל. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי