תפריט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/08/2008 | 02:01 | מאת: מאי
שלום! יש לי תפריט שהוא בערך על בסיס יומי ורציתי לדעת אם הוא מזין מספיק ושומר על המשקל ואם צריך להוסיף או להוריד (אני עושה ספורט 4-5 פעמים בשבוע) * בוקר: 2 פרוסות לחם מלא+גבינה צהובה 9%/גבינה מותכת/קוטג' * פרי * ברנפלקס+גרנולה מעורבב כוס אחת עם חצי כוס חלב 3% * אורז לבן+קטניות ברך כוס+ עלים משקית (חסה, מיזולה, מנגולד)+כפית מיונז+חלבון כלשהוא * מעדן חלב יוגורט * סלט + כף חומוס+כפית מיונז+פרי בשיש שבת אני משנה בדרך כלל
לקריאה נוספת והעמקה
20/08/2008 | 11:28 | מאת: נעמה רון
היי מאי חסר לי מידע לגבי גיל, משקל וגובה... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
20/08/2008 | 12:30 | מאת: מאי
גיל: 36 גובה 165 משקל 65