שאלה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/08/2008 | 19:50 | מאת: ?
האם אני יוכל להוריד כ- 4-5 קילו בשבוע ואני חייבת לציין שאני עם מסת משקל גדולה.
לקריאה נוספת והעמקה
19/08/2008 | 00:01 | מאת: נעמה רון
שלום אפשרי אך לא מומלץ!!! ירידה מתונה של 0.5-1 ק"ג בשבוע בריאה ומומלצת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי