מזון בריא
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/08/2008 | 17:47 | מאת: מורן
שלום ברצוני לדעת האם מזון הנשמר במקרר בריא גם לאחר יומיים שלושה או שאין בו ערכים תזונתיים. מזון מבושל כגון אורז, קינואה, דג. 2. לחם מוקפא - האם בריא באותה מידה אחרי שמפשירים אותו? או מאבד מערכיו התזונתיים 3. האם צריכה של 3 קופסאות שלמות של גבינה ליום זו צריכה עודפת של חלבון? האם זה מפריע לספיגת סידן?
לקריאה נוספת והעמקה
18/08/2008 | 23:55 | מאת: נעמה רון
היי מורן הערכיים התזונתיים של לחם ואוכל מבושל נשמרים בזמן איחסונם במקרר. 3 קופסאות גבינה לבנה מכילות כ- 60 גר' חלבון, מומלץ לצרוך 1-1.2 גר' חלבון לק"ג משקל גוף ליום. יש לקחת בחשבון שמזונות רבים מכילים גם הם חלבון. צריכה עודפת של חלבון לא מפריעה לספיגת הסידן אך יותר מ-250 מ"ג סידן פאר ארוחה לא נספג ולכן רצוי לפזר את הסידן לאורך הארוחות ביום. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי