diet2
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/08/2008 | 15:09 | מאת: yafa
מה אתם חושבים על הכדורים כעזרה לירדה במשקל ...
לקריאה נוספת והעמקה
22/08/2008 | 00:01 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך : זהו בדיוק תפקידם של התרופות ! עזרה ! התרופות מסייעות בתהליך ההפחתה במשקל וכאשר משלבים את לקיחתן עם דיאטה מאוזנת, פעילות גופנית, ושינוי אורח חיים התוצאות מצויינות . התרופות שבהן אני משתמשת במרפאתינו הינן תרופות מרשם באישור משרד הבריאות , רדוקטיל , אקומפליה וקסניקל . חשוב להתאים את התרופה הנכונה לאדם הנכון. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי