לנעמה רון!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לך! שלחתי הודעה בנושא בקשה לעזרה בשינוי תזונה בתשובתך שאלת אותי משהו עניתי לך בהודעה בנושא לנעמה רון! אך מאז לא נעניתי לא קיבלתי מענה לבקשתי שמתי לב שלאלו שכתבו אחרי כן את עניתי אני לא אומרת שזה בכוונה אך יתכן שפשוט דילגת בטעות אשמח להענות בתכנוש.
שלום בתכנוש משקלך נמצא מתחת לטווח התקין. לפי הדיווח שלך נראה כי את לא צורכת מספיק קלוריות, אבות מזון, ויטמינים ומינרלים ולכן אני ממליצה לפנות לדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ והכוונה, אין מה להתבייש זה תפקידה!!! בהצלחה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי