כמה קלוריות יש בפרוסת פסטרמה [1%-דלת שומן]?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
של זוגלובק, ולמה כמה גרמים שווה פרוסת פסטרמה זו?
לקריאה נוספת והעמקה
היי דנה פרוסת פסטרמה דלת שומן מכילה כ- 20 גר' וכ-20 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי