יציאות .
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2008 | 12:17 | מאת: רונית21
נכון שבצואה כביכול אנו מאבדים קלוריות? האם כך גם בשתן?
לקריאה נוספת והעמקה
17/08/2008 | 22:14 | מאת: נעמה רון
היי רונית אין איבוד קלוריות ביציאות (בצואה ובשתן). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
18/08/2008 | 00:23 | מאת: /
שמי שיש לו מערכת עיכול טובה הוא רזה.?