איך מתנתקים מקושי ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2008 | 11:41 | מאת: מיכל
אני בת 28 שוקלת 76ק"ג על 168ס"מ. אני מאוד משתדלת לאכול בריא, מעט מאוד פעמים בורחת לאוכל לניחום, אין הרבה נשנושים, הבעיה שלי היא שכל ארוחה היא מאוד גדולה. אני תמיד מסיימת את מה שיש בצלחת ו ממש מרגישה שאכלתי יותר מדי, ולא מצליחה להפסיק. אני מרגישה שכל העלייה במשקל נגרמת ממנות גדולות יותר. אני מאוד משתדלת לשים פחות בצלחת כשיש לי שליטה אבל כשאין (מסעדות או ארוחות אצל ההורים) ויש מבחר אני לא מצליחה להפסיק לאכול. נסיתי לבחון מתי זה קורה, זה יכול לקרות עם אוכל מאוד טעים כאשר חבל לי לא לסיים כי זה מאוד טעים, מצד שני זה יכול לקרות גם שהאוכל די פשוט ואנמי, אני פשוט לא יכולה להפסיק. אז אני פותרת את הבעיה בזה שאני אוכלת סנדויצי'ם עם לחם קל במקום ארוחה גדולה ואז אני מוגבלת בכמות, אבל זה לא פתרון. איך אני מתנתקת מהבעיה הזו? כמובן שאני מעריכה שהסיבה טמונה בילדות (חבל לזרוק אוכל וכו' ....)
לקריאה נוספת והעמקה
17/08/2008 | 22:12 | מאת: נעמה רון
היי מיכל את מתארת בעיה של שליטה, בעיה המאפיינת הרבה אנשים הסובלים מעודף משקל. הפתרון אכן אינו אכילת סנדויצי'ם אלא הצטרפות למסגרת המטפלת באופן רב מערכתי- מבחינה רפואית, תזונתית ופסיכולוגית שיובילו לשינוי אמיתי ושורשי. את מוזמנת להיכנס לאתר שלנו: www.drlevy.co.il בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי