כמה קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2008 | 02:15 | מאת: שרית
אכלתי היום שתי פיצות רגילות רציתי לדעת כמה קלוריות זה..? וגם שתתי היום בקבוק(גדול של עין גדי) מלא של מים.רציתי לדעת עם בגלל שאני שותה הרבה מים אני גם עולה במשקל או שזה יורד לי בפיפי? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
17/08/2008 | 21:49 | מאת: נעמה רון
היי שרית ביחידה בינונית של פיצה יש כ- 250-350 קק"ל (תלוי בגודל, תוספות וכו'). שתית מים אינה מעלה במשקל מכיוון ואנו מפרישים זאת בשתן, כמובן שאם תשתי כמויות גדולות של מים ומיד אח"כ תשקלי תראה זאת במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי