חדש דיאטה און ליין בשיטת ד"ר לוי - חינם!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/08/2008 | 23:35 | מאת: ד"ר שלמה לוי
גולשים יקרים אנו שמחים לבשר לכם על שרות דיאטה חדש בשיטת ד"ר לוי: לשרותכם מערכת משוכללת המאפשרת לכם לאחר שקיבלתם קוד אישי, לקבל שרות הכולל התאמת תפריט אישי על פי העדפותכם, מעקב אישי אחרי המשקל, פורום אישי רק לכם, בו אתם יכולים להעזר 24 שעות ביממה עם הדיאטניות שלנו בכול שאלה וסוגיה. כמו כן לרשותכם מערכת התראות משוכללת השולחת באמצעות sms ישרות לטלפון הנייד שלכם התראה על זמני הארוחות שלכם והתפריט. להרשמה www.drlevy.co.il בברכה ד"ר לוי
03/05/2013 | 15:08 | מאת: גל
זה Gולה כסף?