למה לא עונים לי???
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני כבר פעם שלישית שואל את אותה שאלה... שלום רב. אני לפני שבועיים קיבלתי תפריט ממכם, ורציתי לדעת כל כמה זמן משתנה התפריט? כי אחרי שבועיים עם אותו תפריט זה קצת מתחיל להיות מעיק. ושנית רציתי לדעת איך אפשר לעדכן אצלי בתפריט שאני לא אוכל דגים? ולמה פעם אחת קיבלתי הודעה וזהו? עברו כמעט יותר משבועיים וכלום? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
היי אורי ראשית אני מתנצלת, תשלח לי את מס' הפניה שלך בדיאטה אונליין ואני יעדכן זאת. שבוע טוב נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
מה זאת אומרת מס' פניה?!