שינוי תזונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/08/2008 | 23:55 | מאת: שירה
אני בת 14 וחצי ואני שוקלת 53 1.58 ניסיתי לשנות את התפריט שלי בעזרת האתר פתית ולהמנע בממתקים זה הצליח לא רע בשבוע הראשון לא ידרתי אבל הרגשתי יותר טוב והחמיאו לי מאוד על כך הבעיה היא שיש לי 2 בתים ובשניהם תמיד יש ממתקים (אח שלי סובל מתת משקל וצריך לאכול כל דבר שיש) אח שלי לא מוכן לקחת את הממתקים לחדרו ואני לא מצליחה בזמן האחרון שלא לטרוף מתוקים וכשאני זורקת לפ מתוקים אמא שלי קונה עוד אני הפסקתי עם התפריט שעשה לי טוב כי זה לא מסתדר עם האוכל שהמשפחה שלי אוכלת והם לא רוצים להשתנות כי כולם צריכים להשמין חוץ ממני הבטן שלי שוב יצאה ואני לא יודעת מה לעשות ואני לאחושבת שיש שיטות להתחמק ממתוקים לכל היותר
לקריאה נוספת והעמקה
16/08/2008 | 17:04 | מאת: נעמה רון
היי שירה ראשית עלי לציין שמשקלך תקין. אני מבינה את הקושי שאת מעלה, זה בהחלט לא קל לעשות דיאטה כאשר אין תמיכה בבית אך חשוב לי שתביני שבדיאטה נכונה ומאוזנת שכוללת פע"ג אין צורך להתנזר ממתקים זה הכל שאלה של כמויות.... כלומר, מותר לאכול הכל בכמות הנכונה. בהצלחה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי